1/22/2016

HYMYKLINIKKA KOKEMUKSENI

Ajattelin jakaa oman hymyklinikka kokemukseni teille. Moni ei varmaan tiedä tai tunne termiä esteettinen hammashoito. Kyseessä on siis hampaiden korjailu esteettisesti kauniimmiksi. Itselleni tulee mieleen rikkaat Hollywood starat, jotka maksavat tuhansia täydellisen hammasrivistön saamiseksi. On olemassa kuitenkin muita keinoja. Tänä päivänä on mahdollista korjailla hampaita edullisesti ja monilla eri keinoilla, joista moni ei varmasti edes tiedä. Toivottavasti tämä postaus on avuksi jollekin, joka ei ole tyytyväinen omiin hampaisiinsa. 



Löysin kuukausi sitten jostain blogista jutun hymyklinikasta ja blogaaja oli laittanut ennen ja jälkeen kuvat hampaistaan. Hampaat näyttivät todella upeilta ja tällöin termi muovimuotoilu tuli minulle esiin ensimmäistä kertaa! 

Hampaita voidaan siis muokata oikomishoidoilla(raudoilla), muovimuotoilulla ja valkaisulla. Itselläni on aina ollut valkoiset hampaat. En ole kuitenkaan koskaan ollut tyytyväinen hymyyni. Minulla oli nuorempana iso hammasrako etuhampaiden välissä. Ja kakkoshampaani olivat pienet. Nyt vanhempana hammasrakoni ovat pienentyneet ja olen ollut ihan tyytyväinen, kunnes törmäsin tähän sivustoon. Hampaiden korjaus on minusta hyvä asia ja mahdollisuus ihmisille, joilla ei ole tasainen hammasrivistö. Tykkään hymyillä kuvissa, mutta olen aina ollut hieman epävarma hampaistani ja hymystäni hammasrakojen takia. Päätin sitten käydä tällä kyseisellä hymyklinikalla hymyanalyysissä kuulemassa mitä kaikkea olisi mahdollista tehdä. 

Päädyttiin muovimuotoiluun. Minulle korjattiin etuhampaat ja kakkoshampaat. Etuhampaiden välissä oleva rako täytettiin muovimuotoilulla ja kakkoshampaitani suurennettiin. Kyseessä ei ole siis tekohampaat, vaan oman hampaan muotoilu. Hinnat riippuvat täysin potilaan omista hampaista. Mutta hintaluokka muovimuotoilussa on about 50-100€ per hammas. Sinun ei siis tarvitse maksaa monia satoja, jos haluat vähän korjata hampaitasi ja hymyäsi. 


Hymyklinikka sijaitsee Helsingissä Itäkeskuksen toimistotalossa. Tästä pääset heidän nettisivuilleen. Minä olen todella tyytyväinen omaan kokemukseeni ja hammaslääkärit vaikuttivat ammattitaitoisilta.

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi <3