10/31/2015

GET TO KNOW ME.


Lähdin aluksi etsimään googlesta sopivia kysymyksiä get to know me-postaukseen. Kysymykset olivat tätä luokkaa "mikä oli lempiaineesi koulussa?"," onko sinulla toista nimeä?". Ajattelin, että ei ketään kiinnostaisi tietää tälläsiä asioita. Ja itse en sitten jaksanut yksinkertaisesti vastata moneen eri kysymykseen. 

Ajattelin, että kivointa olisi tehdä semmonen postaus, josta vähän selviäisi enemmän asioita minusta itsestäni ja tämän hetken ajatuksista & tavoitteista. 
Keksin kaksi kysymystä, joihin vastaan vähän laajemmin. Ja toivon, että nämä vastaukset antaisivat vähän osviittaa.

Miksi pidän blogia / minkälainen blogi tämä on? 

Musta tuntuu jotenkin, että en ole ainut bloggaaja, joka on joskus aikaisemmin pitänyt blogia ja sitten vaan yksinkertaisesti lopettanut kirjoittelun kuin seinään. Näin mulle kävi. Aloitin ekan blogin joskus ylä-asteella. Onneksi sitä blogia ei ole enään olemassa, niin ei tarvitse olla häpeissään. Ei mulla siinä vaiheessa ollut vielä tietoakaan miksi edes pidän blogia ja mitä ajoin seuraavaksi postata ja kuinka usein. 

Noin kuukausi sitten aloin saada ajatuksia uudesta blogista. Kävi mielessä, että voisi olla ihan fiksua ja hyödyllistä pitää blogia tässä vaiheessa elämää.

Elokuussa aloitin myös käymään Helsinki Design Schoolissa opiskelemassa muotimarkkinointia. Luennot ovat olleet super inspaavia ja jäänyt aina sellainen tunne, että pitäisi päästä tekemään jotain luovaa itse. No pidemmittä puheitta bloggaaminen tuntui aika luonnolliselta vaihtoehdolta. Tutkintoa opiskelemassa on myös muita muotibloggaajia, joten idea on ehkä myös poikinut sieltä. 

Haluan jakaa kuvia, omaa tyyliäni sekä mielipiteitä ja ajatuksia. Täällä tulee varmasti olemaan asukuvia, matkailujuttuja, sisustusjuttuja, ruokajuttuja ja hyvinvointijuttuja aika sekalaisesti. Mutta jos pitäisi lähteä luokittelemaan tätä blogia niin valitsisin pääsisällöksi muodin ja se onkin suurimpia kiinnostuksen kohteitani juuri nyt. Itse olen innoissani oman blogin pitämisestä ja olen tyytyväinen siihen miten tämä on lähtenyt rullaamaan. En osaa vielä käyttää bloggeria hyvin, mutta pikkuhiljaa alan ehkä ymmärtämään enemmän :D



Minkälainen ihminen olen luonteeltani/ mistä olen kotoisin?

Olen aina ollut luonteeltani kilpailuhenkinen, temperamenttinen ja jääräpäinen. Odotan itseltäni aina tosi paljon, enkä halua luovuttaa. Joskus ehkä koen myös haitaksi sen, että haluan aina voittaa ja olla paras. Jossain vaiheessa se on johtanut siihen, että en uskalla tehdä jotain asioita sen takia, että pelkään epäonnistuvani. Kuitenkin pikkuhiljaa olen oppinut vähän enemmän sitä, että asioille pitää antaa aikaa ja aina ei tarvitse voittaa.

Olen 18-vuotias Espoolainen ylioppilas ja tällä hetkellä vietän niin sanotusti välivuotta. En vielä tiedä  mitä haluan opiskella ja keskityn siksi tällä hetkellä tekemään töitä, asioita jotka minua kiinnostaa eniten ja matkustamiseen. Ihmisenä olen myös sellainen, että tarvitsen jotain jännitystä elämään ja en osaa nähdä itseäni tulevaisuudessa tekemässä jotain tylsää työtä. En nää itseäni välttämättä edes Suomessa. Olisi ihanaa lähteä esimerkiksi opiskelemaan ulkomaille joksikin aikaa tai ihan vaan tekemään töitä. Maailman näkeminen ja hinku ulkomaille on mielessäni kokoajan.


<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi <3