10/16/2015

Home interior juttuja



Välillä vaan tulee sellanen hetki, kun kaipaa vähän jotain muutosta arkeen ja elämään ylipäätänsä. Oli se sitten hiustenvärjäämistä, kodin sisustuksen muuttamista tai vaikka jonkun uuden jutun alottamista niin se on mun mielestä vaan ja ainoastaan hyvä juttu.

Muutin omaan kotiin noin viikko sitten. Olen ollut jo pitkään niin innoissani muuttamisesta ja mielessä on pyörinyt monenlaisia sisustusideoita ja ajatuksia. Jotenkin ekaa kertaa elämässäni oon tajunnut, että syksy on oikeesti aika ihana vuodenaika. Rakastan ostella erilaisia kynttilöitä, jotka luo sitä lämmön ja valon tunnetta samalla kun ulkona sataa lehtiä ja tuuli puhaltaa. Jotenkin myös kirjojen lukeminen, kotona oleskelu ja rentoutuminen(netflix täytyy mainita) on niin tän syksyn juttuja. Halusin omaan kotiin paljon kynttilöitä ja pehmeät karvamatot, jotka tekee musta aika cozyn tunnelman. Yleinen väriteema mulla on ollut harmaa, kromi ja valkoinen.

Lisään tähän postaukseen nyt vähän kuvia mun omista sisustuksista, niin näätte täällä minkälaisia juttuja mun kotoolta löytyy ja ehkäpä joku saa vaikka vähän inspiraatiota omaan kotiin.




   <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi <3