8/15/2016

MITÄ ET TIENNYT MINUSTA

Tykkään analysoida asioita ja pohtia muiden ihmisten näkökulmia. 

Uskon hyvään ja pahaan energiaan sekä hengellisiin asioihin. 


Olen saanut kerran elämässäni unihalvauksen. 

Saan parhaimmat inspiraatiot blogipostauksiini kuvien avulla. Selaan usein kuvia ja sitä kautta keksin postausidean, joka ei millään tavalla välttämättä liity itse kuviin. 

Olen 164cm pitkä. 

Olen krooninen myöhästelijä(?) Olen usein myöhässä ja teen sen tietoisesti, vaikka en sitä aina myönnä. En tee sitä ilkeyttäni, mutta en osaa olla ajoissa. Tämä ei tarkoita, että myöhästyisin joka päivä töistä vaan yleisesti ottaen myöhästelen helposti asioiden kanssa. Tiedän, tästä tavasta voisi olla hyvä päästä eroon :D

Rakastan sadepäiviä ja ukkosta. Myrskyisessä säässä on jotain tosi rauhoittavaa ja samalla jännittävää.

En voi sietää kastematoja jotka luikertelevat asfaltille, koska en yksinkertaisesti voi astua niiden päälle ja olen aina ihan paniikissa jos ainut reitti on täynnä niitä. En voi olla ainoa?  

Olen todella harvoin kipeä. En oikeastaan melkein ikinä sairasta. 


Pidän ihmisistä, joilla on omat mielipiteet. Olen itse harvoin se, joka myötäilee jonkun mielipidettä vain siksi, että kaikki muutkin ovat samaa mieltä. 

Uskon tällä hetkellä hyvinkin paljon siihen, että oma elämä voi olla juuri sitä mitä haluat. Tärkeintä on oppia hallitsemaan omaa mieltä ja ajatuksia. 

Rakastan rauhallisia aamupalahetkiä kavereiden ja läheisten kanssa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi <3